تولدت مبارک دانیال عزیز
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

روز سه شنبه 22 خردادماه 1397 مصادف است با بیست و یکمین سالروز تولد دانیال نیسی از بازیگران محبوب ، مهربون و دوست داشتنی گروه تئاتر اندیشه ی شوش ، و ما  بازیگران نمایش کماندومینو همگی با هم به دنیال عزیز تولدش را تبریک می گوییم

دانیال نیسی ، متولد 22 خردادماه 1367 ، فعالیت هنری خود را با بازی بدون کلام در گروه نمایش صوت الغریب  آغاز کرد و از سه ماه پیش با تحویل مدارک مورد نیاز رسما  به جمع تئاتری های گروه نمایش اندیشه ملحق شد .

دانیال نیسی در حال حاضر در نمایش کماندومینو نوشته ی خداداد رضایی به کارگردانی عباس کرم الهی ایفاگر نقش «دانیل » می باشد و با گیرایی خوب خود در درک مطالب کارگردان را از خود راضی نگهداشته است .

بیست و یکمین سال تولد دانیال را بهانه قرار دادیم تا در سال 1397 بعد از اختصاص دادن پستی برای تولد پروانه مرادی ؛ دومین جشن تولد را در سال 1397 برای این بازیگر خندان و مهربون بگیریم و بر همین اساس مدیر گروه تئاتر اندیشه از طرف خود ، هسته ی مرکزی ، هیئت مدیره ، بازرسان ، بازیگران و عوامل فنی پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود :

هنرمند دوست داشتنی جناب آقای دانیال نیسی

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم ، زمین در انتظار تولد دانیال است ، من در حال شمارش معکوس ،  صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .تولد تولد تولدت مبارک ، بیا یه آرزو کن بعدش شمعاتو فوت کن ؛ تولدت مبارک ، انشاءالله جشن صدسالگی تو بگیریم دانیال جان .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: